Monday, November 3, 2008

salam seDunia dari asam...

assamualaikum dunia..

ternyata aku masih baru di dalam bidang penulisan..namun ku gagahkan jua atas dorongan sahabat2 yang sedar akan bakat yang ada pada diriku..terus-terang aku katakan yang aku tidak tahu apa itu bidang penulisan, atau bagaimana sesuatu karya itu dihasilkan..aku cuba berbicara menggunakan kata yang bagiku biasa.. tiada frasa frasa bahasa puitis atau bahasa pujangga..niatku hanya satu.. agar segala yang diceritakan disini dapat menjadi butiran yang amat berguna pada sesiapa jua yang membacanya.. insyAllah

5 comments:

uncle^dean said...

asam..tahniah sekali lagi..kerana telah mengorak langkah keduni blog...teruskan berusaha...insyaallah .. akan berjaya..teruskan menulis..walaupun tiada bahasa terindah atau puisai bermadah..yang penting..ader moral yg baik yang dapat dikongsi bersama...ikhlas dari aku..pokcik a.k.a uncle^dean

zamrie said...

tahniah laaa bro hehehehe...kerana telah melahirkan blog yang terindah ini hehehehe... aku memang tabik kat semangat kesukanan ko, aper pun teruskan

uncle^dean said...

asam..aku tengah tunggu yg terbaru...master eee...semangat kesukanan eh..hahah...tapi bangga lah eee ngan mamat ni...dia sahut tu cabaran..bagus..go go go

a s a m said...

aku dah cakap..selagi aku takder minat & tak nampak hala tuju..aku tak buat..bila aku dah nampak..siap la korang..hehe apa pun aku syukur, kerna aku dah jumpa cara untuk aku berkongsi apa yang terbuku dalam hati selama ni..

Cik`Pah said...

tahniah buat abg asam...huhuhu, walaupun tanpa bahasa yang terindah ..tapi pengalaman abg asam tu dpt kita berkongsi bersama ..yang baik di jadikan tauladan..yang hantu tu pah takuttt ...huhuhu

-pah-

 

e n c i k a s a m Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger